tisdag, augusti 09, 2005

Tisdag 9/8

Svarta linnebyxor
Svart t-shirt från Tune In förra året.
Och oborstat hår!!! Jag kunde inte för mitt liv hitta min hårborste... Och ni som känner mig vet att mitt hår lever sitt eget liv, så det var ju lite spännande..
Och naturligtvis de där månfärgade örhängena från hm som jag fått många komplimanger för.


Idag har jag och Anna och hennes ytterst gravida mage varit på Ikea och shoppat madrass till spjälsäng och lite annat smått och gott! Bland annat min egen inflyttningspresent från mamma, en ny bäddmadrass till dubbelsängen, den blev som en helt ny säng! Så skön!

Annars har jag hängt mycket på blocket.se idag, letar soffa...

Och på tradera... hittills med följande resultat .. nähä.. de bilderna ville inte min dator känna igen, men jag kanske kan länka istället.. tradera 1 och tradera 2
Börjar bli lite för beroende av Tradera...

Inga kommentarer: