torsdag, augusti 25, 2005

25/8 Torsdag

Brun topp med trekvarts ärm
Blå jeans
Brunt flätat skärp
Oranga halsbandet från Ystad i somras

Det är nåt fel på min cykel! Jag blir galen, trots ny innerslang är hjulet platts om Vilses pannkaka. Tur att jag inte behöver cykla imorgon. För vi ska ju till sjukhuset och kolla varför sonen inte växer som han ska... Eller om han nu har vuxit i kapp.
Syster och Tias har det bra i Algarve, de hade tydligen bränt sig lite, inte av bränderna som rasar i Portugal utan av solen. Jag vill också bli lite solbränd... Men det lär ju dröja, till nästa sommar. Fick just en briljant idé dock. Jul utomlands, det kanske vore nåt?
Nu ska jag bada badkar!

Har läst flera härliga mat och kaffe bloggar! Önskar att jag kunde vara helt insnöad på ett ämne och brinna för det!

Inga kommentarer: