onsdag, augusti 24, 2005

24/8 onsdag

Grå mysbyxor
Grön t-shirt
Flätor

Idag har det varit mentordag på jobbet, med brännboll. Jag skulle vara föredömlig och var med och spelade, alla som känner vet att jag har absolut inget bollsinne....
Har lyckats laga min punka, eller snarare bytt ut slangen, vilket jag misslyckades med igår. Fick ett tips av en kollega som funkade klockrent. Det blir ett stressmoment mindre, att kunna cykla till jobbet på morgonen istället för att behöva gå. (Det tar längre tid att ta tunnelbanan än att gå till mitt jobb).
På söndag är det visning av lägenheten och jag borde städa, och rensa... ska nog bara lägga sonen först. Så vi orkar upp imorgon. Första morgonen jag börjar 7,30 efter sommarlovet. Björnen jobbar.
Undrar om min solros kommer att slå ut innan det blir höst? Den är ca 2m hög och har en stor knopp. De andra fyra kommer nog inte att hinna för de är så pass mycket mindre. Ska försöka fixa odlingslott till nästa sommar, så jag kan ha bärbuskar och ringblommor.

Inga kommentarer: