måndag, oktober 03, 2005

3/10 Måndag


Det sägs att man bränner mycket fett när man har hög puls, gäller det också om pulsen är hög för att man har stressat så fruktansvärt? Det var lika bra att hålla tempot uppe hela dagen så att jag inte hann tänka på hur j-la mycket jag hade att göra. Jobbade över två timmar...

Tråk tråk,
nu ska jag äta köpebullar och dricka thè med sonen och mannen. Längtar efter mitt kök och efter att baka bullar. Jag gör det allra godaste kanelbullar och i drömmen serverar jag dom i min lilla bokbod på kvällarna när de allra bästa författarna läser ur sina böcker.

Kaneldimma på köksfönster tröstar....

2 kommentarer:

Viktoria sa...

En liten restaurang eller ett café där jag bestämmer menyn (och lagar mat) och det finns böcker man kan läsa, ibland författarafton - det är min dröm också!

Vi på Kantarellen sa...

Jag som nästan aldrig hetsar upp mig = ingen pulsuppgång... blir bara tjockare och tjockare. =)