lördag, november 26, 2005

Jag är tillbaka, har någon saknat mig?

Ja, lika läst som Mamma Mu, Silverfisken och Mamselamsen är man ju inte... trots att Ebba Witt-Brattström sagt att jag har en berättartalang! Det är faktiskt sant... jag har också hånglat med en känd svensk skådis på film... vem tänker jag inte säga, det blir för spektakulärt. Lockade det några mer läsare? Läste att Linda Skugge tyckte att man ska vara privat när man skriver krönikor. Att folk vill läsa om bortopererade livmödrar, (heter det så i plural. Jag borde ju veta, med mitt yrke...) men jag vill inte det. Inte i krönikor, möjligtvis i bloggar, men i krönikor?
För privat tänker jag inte bli eftersom det visat sig att min mamma läser min blogg, Hej Mamma! (kajsakarin vinkar mot skärmen, vinka tillbaka mamma).

Inga kommentarer: