torsdag, januari 01, 2009

Fick lite inspiration bara...

Har inte bloggat sen i oktober, det har liksom inte funnits inspiration. Tid har det funnits men den har inte använts på rätt sätt. Alltså det har funnits lite tid, inte i överflöd. I alla fall, så har jag gett mig själv några nyårslöften och jag tänkte att det var bäst att skriva ner dem här så att de kändes på riktigt:
  • Inte slå på mig själv för att allt inte blir som jag tänkt.
  • Vara ute med barnen mer! (Svårt på vinterhalvåret när det är mörkt när man kommer hem)
  • Skriva klart min uppsats!!!!
  • Bli bättre på grönsaker och frukt till mig själv, barnen stoppar jag i vettig mat.
  • Gå ner så där en 10 kg.
  • Söka nytt jobb.
  • Bli mer strukturerad och planera och använda tiden bättre än vad jag gör!

Så! Nu vill Samuel kolla på Star Wars-filmer på You Tube.

Inga kommentarer: