måndag, april 28, 2008

Till Margareta!

Tack för dina vänliga,vackra och uppmuntrande ord! Jag kände att självkänslan "boostades" rejält! Och tack för blommorna! Jag blev så förvånad när det kom ett riktigt brev, det är sällan man får såna och jag är riktigt dålig på att skicka dem själv. Tänkte att jag skulle svara dig på samma sätt, men känner mig själv tillräckligt för att veta att det inte kommer bli av. Snodde åt mig några minuter nu, medan Samuel badar och Theo tittar på. Han älskar att stå och plaska vid badkarskanten. Ja, jag är visserligen partisk men jag tycker att de är rätt söta! Lika varandra men så olika ändå! Den ena med så mörkt bruna ögon och den andra med klarblå.
Har sett bilder på Norah, och hon är för söt! Kan inte fatta att det redan gått ett år sedan vi var på Femöre! Det var en härlig helg!

Massor med kramar Annakarin och pojkarna.

Inga kommentarer: