torsdag, mars 27, 2008

Forsättning på en jobbig torsdag

Mer gnäll kommer nu... men lite annat också. Theo har fortsatt skrika, lugn ibland men mest skrik. Vill inte äta. Men nu sover han äntligen.

Samuel har en lös tand, som han sitter och vickar på. Stora killen! Tandfen kommer med en guldpeng under kudden om den lossnar, problemet är att jag inte har en tia på mig. Hoppas den inte lossnar idag.

Jag har bestämt mig. Nu ska tio kg bort. Så är det bara. Första delmålet är under 70 kg, det är 2kg. Så nu har jag erkänt vad jag väger.... 72 72 72 72 72 72!!! AAAAAAhhhh!
När jag blev gravid med Samuel för snart sju år sedan vägde jag 63. Vägde in mig på MVC denna gång på 76.

Dagen i mat; Frukost, morotsmacka med lättleverpastej, the och kaffe. Vitamintablett.
Lunch, pasta med grönsaksås (tomat, zucchini, morot, lök och vitlök, 1 tsk olivolja)
Återfall. Kanelbulle till kaffet.
Banan
Middag, Kycklingfilé, keso. paprika, broccoli, tomater.

Nu är jag hungrig! Samuel äter en leverpastej macka och jag kämpar emot!

Inga kommentarer: