söndag, april 09, 2006

Äntligen påsklov...

Jag har inte riktigt slappnat av ännu... men jag slipper den galna arbetsplatsen i en vecka plus en dag (som råkar vara min födelsedag). Ska försöka ta mig till en läkare imorgon. Jag hade ju ont i hjärtat i fyra dagar förra veckan. Eller hjärtat, det låter så dramatiskt när man säger det. Bröstkorgen kanske är bättre uttryckt. I fredags var det 7 personer borta, och de ska jag täcka upp för på en halvtid. Fick till och med min väninnna Ylva att komma in och jobba.

Ylva stannade förresten på middag, för hon skulle titta på en lägenhet i området. Jag hängde på för att kika. Killen som hade den var jättesöt och trevlig och han och Ylva snackade loss. Mer om annat än lägenheterna de tänkte kanske byta med varandra. Tydligen hade han smsat henne senare på kvällen, han hade blivit lite intresserad! Ville att de skulle ses! De kanske skulle spara sina lägenheter och byta till en större?
Ylva hade förresten riktigt flyt den där dagen. En kille på jobbet blev också förtjust och ville dejta och en kille på Ica (som hon senare mötte i tunnelbanan) spanade så mycket att han höll på att krocka med Björn i dörren. Kul det är hon värd, världens vackraste Ylva.

Inga kommentarer: