onsdag, april 12, 2006

Modeblogg/matblogg



















Efter och före


Jaha, jag tror att det är modebloggar och matbloggar som blir mest lästa. Såna här "alltmöjligtochingenting" bloggar som jag har blir inte särskilt populära. Inte för att jag bryr mig egentligen. Jag har ju kul.

Men nu ska jag testa på båda,

Här är mitt modeinlägg, jag har varit och klippt mig idag på MOC på Åsögatan på Söder, trendigt och trevligt värre. Jag har ju sedan ett par veckor varit mörkhårig. Brukar ju annars vara blondslingad och har självfall. Men frisören tog på sig uppdraget att plattånga mitt midjelånga hår. Det tog ett par timmar och resultatet är att jag inte känner igen mig själv... Mannen säger att det ser bra ut men jag anar en tveksamhet. Jag är ju inte blondinen han blev ihop med för 5 år sedan längre.



Inga kommentarer: