lördag, juli 23, 2005

Mitt andra inlägg för idag!

Det här är en grej jag tänker sno från en tjej som har en blogg...

Klädsel idag;
Svarta linnebyxor (vintage)
Grönt linne (Gina Tricot)
Vit luvtröja i frotté (London- 98)
Halsband med massor av berlocker

Fast mina kläder är inte av så kända märken...

Jag borde gå och lägga mig, men jag orkar inte. Samuel busar rejält och är inte alls trött. Jag undrar var treåringar får all energi ifrån, han har ju knappt tid att äta. Vi åkte hem från Hälsingland idag, Sofia, bäbisen, jag och Samuel var där i stugan i några dagar och åt gott och mös. Vi hade faktiskt sol när det regnade bibliskt över alla andra.
Vi försökte fika i Bollnäs, men det var svårt med en trotsig treåring som vill göra allt annat än vad mamma vill att han ska göra.
Det är en ruskigt bra konsert på tv nu "pull back malaria" från Senegal. Måste gå in på http://www.selam.se och se om det händer nåt nytt till hösten. Men jag kan tänka mig att Barbara och de andra har semester fortfarande, eller det är ju tune in snart.
God natt, god natt!

Inga kommentarer: