söndag, september 07, 2008

Hej, det var länge sen!

Jobbet är i full gång, plugget också, även om jobbet även det är ett plugg. Och all plugg har jag tagit upp ur backen...

Jag och barnen är hängt med bästa E och mamma L i helgen i deras torp. Ett underbart litet ställe utan el och vatten och med utedass. Där eldade vi i kaminen tills det blev bastu och åt gott. Jag hade glömt mobilen och L plånboken så det var avslappnat värre. Jag tror att Samuel tyckte sådär om utedasset för han har bajsat tre gånger sen vi kom hem. Vi hälsade på en vän till L på lördagen och hon hade världens goaste kattungar. Men jag nös och Samuel ficka faktiskt lite astma. Jag trodde han hittade på för E har astma. Men L sa att det faktiskt såg ut och lät som astma. Så han fick testa Es medecin och då blev det bättre. Så vi får väl se vad det blir av detta. Så nån katt lär det aldrig bli här. TYVÄRR!
Imorgon blir det jobb igen, men eftersom mitt schema är lugnast på måndagar och fredagar har jag ingen ångest. Fick ju oförhappandes sluta tidigt i fredags, brandlarmet funkade inte så det var bara att skicka hem alla elever, efter jag pratat med alla föräldrar...

Inga kommentarer: