torsdag, juli 17, 2008

Sporadiska inlägg

Barnen har pappavecka men eftersom mina väninnor som är ensamstående har mammavecka har krogbesöken och det lössläppta livet legat lite lågt, fniss! Jag har hängt med barnen och barnens far på stranden, dejtat barnens far (!) på resturang, indiskt på Gandhi, Katarina Bangata. Mysigt men kallt att sitta ute i sommarklänning, lång och blommig, man vill ju vara fin när man går på date. Jag har barnvaktat allra kära surrogatdotter E, när bästa S var hos tandplågaren, möblerat om lägenheten och tvättat ett par gånger. Jo, jag har budat på Tradera och sytt en haklapp också, och ätit middag hos Vas, mums.
Ikväll ska det plockas vinbär och frysas in, imorgon tvättas några maskiner för att sedan dra till landet en sista vecka. Men först ska lilla E och hennes mamma och jag picknicka lite.

Inga kommentarer: