tisdag, juni 17, 2008

trött trött trött

Idag blir det en innedag, eller i alla fall en hökisdag. Igår flängde jag och bästa S ut till Ikea, bästa S hade precis fått reda på att hennes mormor dött så det var lite tungt. När vi kom hem, så var det hem med grejerna och sedan hämta upp Samuel som ville äta Sushi, så B hängde på till Farsta. Samuel ville titta på leksaker och vi kom överens om att det var bara titta som gällde. Ändå blev han vansinnig inne på Åhléns för att han inte fick nåt och ville slå B och Theo... På vägen hem var han sur för att han inte skulle få två bullar utan hem, när vi skulle fika senare. Och för att B bar Theo som var hysterisk för att han inte fick gå hela vägen hem från Farsta, (Theo vill alltid gå åt det hållet vi kom ifrån...). Så det plus ett annalkande åskväder får mig att känna mig lite trött och ont i huvudet.
Imorgon är en ny dag dock, då ska barnen sova hos B och jag ska träffa A först och V sedan. Sen är det midsommarpackning som gäller och på torsdag morgon Röstbo! Jag ser fram emot frukost på min uteplats!

Inga kommentarer: