lördag, maj 24, 2008

Blutsaft, Immolina och hälsprickskräm

Har fått in lite bra rutiner i mitt liv, tröttnade helt enkelt på att bli sjuk hela tiden och att ha ont i fötterna. Så nu tas det ett shot Blutsaft varje morgon, tillsammans med två immolina (algextrakt som ska bättra på immunförsvaret) och varje kväll smörjs mina hemska hälar in. Ni som har fotfobi ska sluta läsa nu! Gå och koka kaffe eller nåt! Just nu har jag en tre cm lång spricka i min häl och ca 3 mm djup. Det är en av de värre, annars kommer och går de och mitt i vintern brukar vara en tuff period men också sommaren, när man går barfota i tofflor. Jag får sprickor på stortån också och de gör ont! Likaså de i som jag får på tummar och pekfingrar, gnäll gnäll jag vet! Men det är faktiskt lite handikappande. Men nu ska det bli ändring på detta, och krämen jag köpte på Apoteket verkar faktiskt bra.

Inga kommentarer: